Bony podarunkowe o wartości 100, 200 i 300 zł to doskonały prezent dla każdego na każdą okazję. Przekazując bon wybranej osobie dajesz jej możliwość zakupu perfum z rabatem kwotowym 100, 200 lub 300 zł.
Osoba obdarowana, wpisując indywidualny kod rabatowy umieszczony na bonie podarunkowym, może wybrać dowolne perfumy na kwotę równą wartości bonu podarunkowego lub większą.
Bon podarunkowy o wartości 300 zł uprawnia do darmowej przesyłki.
Bon podarunkowy przesyłamy zwykłym listem Poczty Polskiej na wskazany w zamówieniu adres.
Okres ważności bonu podarunkowego wynosi 12 miesięcy (liczone od daty zakupu).
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zbieranie danych ma na celu poprawić komfort przeglądania i wyświetlać spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może negatywnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.